Wednesday 13 November 2013

Saya mula Manaip ^_^


hye guys,, i'm start to writting agains.. just to spell out my feeling. do you know what.. tahun ni tahun yg plng mencabar tok aku.. dalam masa setahun aku tempuh pelbagai perkara, belajar banyak perkara, sometimes ad yg mencabar, menggembirakan, menyedihkan dan kadang-kadang a lilttle bit buzy with my life.. bt totally this year change my attitude fully.
tahun baru, sekolah baru, subjek baru, kawan-kawan baru, boyfriend baru, nopes.. not boyfriend ANYMORE.!.. ok actually tak la baru sgt. da setahun berlalu da pon... 
sometimes i feel lonely, sometimes i feel very happy.. tp kdg kdg aku lebih bnyak rasa kehilangan. tp semakin aku rasa tntg saat kehilangan aku rasa banyak pulak pertemuan kali ni. bersyukur dan redha sering sahaja berjalan seiring. dua perkara yg tros buat aku ttap bangkit melawan kesedihan yg ada.
KENAPA? KENAPA? KENAPA?
kenapa aku perlu rasa semua ni.. yup mungkin sbb aku da makin meningkat dewasa. so hard so tough to pass through all this moment! feel like i cannot be myself anymore. 
where am i? where my jokes? where my bebling? where my laughing?
kadang-kala org ckp.. kawan silih berganti, setiap pertemuan pasti akan berakhir dengan perpisahan.
walaupun kadang-kala perkara tu menyakitkan.. tp alhamdulillah..aku masih berdiri.
segalanya bermula di sini. 

No comments:

Post a Comment